شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

توری پنجره دو جداره

۵۹۱ بازديد

توری پنجره دو جداره از محصولات توریکس بوده که دارای کیفیت و قیمت مناسب در انواع مدل، رنگ و سایزها توسط مجموعه ما طراحی شده است. این توری ها بر روی پنجره های دو جداره سوار شده و با پوشش درز پنجره باعث دفع حشرات موذی به درون خانه می شود. بیشتر در ماه های گرم سال تقاضا برای توری پنجره زیاد شده و افراد سعی می کنند تا برای کل سال از آن ها بهره ببرند. حشرات موذی شامل پشه و مگس می باشند که استفاده از توری بهترین راه مقابله با آن ها می باشد. توری ها در انواع طرح ها به همراه سایز های مختلف تولید می شوند. کاربردی ترین توری ها شامل موارد زیر هستند:

1.    توری پشه

2.    توری پلیسه

3.    توری ثابت

4.    توری پنجره

توری هایی که در بالا اشاره کردیم از نظر نوع فریم ساخت و از نظر خاصیت جمع شوندگی نسبت به توری های قدیمی در مزیت بوده و سعی شده است تا ظاهر ساده ای داشته و با قیمت ارزان به مشتریان فروخته شود، در عین ظاهر ساده دارای عملکرد پیشرفته ای در دفع حشرات موذی هستند. این توری ها از جنس پلی استایرن بوده که نرمی بالایی دارد. استفاده از پلی استایرن سبب شده است تا توری از انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشد. نصب این توری ها روی درب و پنجره بسیار سهل بوده و به دلیل وزن پایینی که دارند، همه افراد می توانند از آن ها استفاده کنند. این توری ها در هنگام جمع شدن به طور کامل درون قاب آهنی خود قرار گرفته که استحکام بسیار بالایی دارند.

مزایای توری ها نسبت به توری های قدیمی

1.    مهم ترین مزیت توری های امروزی نسبت به مدل های قدیمی همانطور که گفتیم، وزن سبک آن ها بوده و سعی شده است تا توری ها را با مصالح سبک وزن بسازند تا افراد بتوانند به راحتی از آن ها استفاده کنند. برای همین نصب توری پنجره با صرف وقت کمی به راحتی انجام شده و محدودیتی در نصب آن وجود ندارد.

2.    توری پنجره هیچ چشم اندازی از طرف بیرون برای افراد خارجی ایجاد نمی کند و به عنوان مانع در برابر پنجره یا درب به حساب نمی آید. و شما عزیزان می توانید بدون هیچ نگرانی از آن ها استفاده کنید، زیرا باعث برهم زدن دکوراسیون منزل شما نمی شود.

3.    معمولا توری پنجره دو جداره به صورت آکاردئونی بدون دخالت دست جمع می شوند. کاربران در هنگام خرید این توری ها ار اسم توری آکاردئونی استفاده می کنند.

4.    مشتریان می توانند از این توری ها برای انواع پنجره های بزرگ و کوچک داخل منازل و درب ها استفاده کنند. این توری ها از یک طرف به طور کامل با استفاده از ریل های آهنی باز و بسته می شوند.

5.    توری های توریکس با انواع رنگ های ملایم در انواع سایزبندی ها به مشتریان عزیز ارائه می شوند که درای قیمت مناسبی نیز هستند.

6.     قاب فلزی توری ها در هنگام برخورد آفتاب دچار تغییر رنگ نشده و با مرطوب شدن دچار زنگ زدگی نمی شود.

چند نوع توری وجود دارد

معمولا توری پنجره تک فریمی و دابل فریمی عملیات باز و بسته شدن را به طور ویژه ای انجام می دهند. بیشتر کاربران از نوع دابل فریمی استفاده می کنند زیرا نسل جدید توری های قدیمی محسوب می شوند. این عملیات با استفاده از ریل های آهنی انجام گرفته که به خوبی توری پنجره را مهار کرده و وزن آن را تحمل می کند. از نظر خاصیت جمع شوندگی توری ها به دو دسته افقی و عمودی دسته بندی می شوند.

 در توری های عمودی جمع شدن از یک طرف به صورت عمودی انجام می شود که شکلی آکاردئونی دارد. در توری های افقی جمع شدن از یک طرف به صورت افقی صورت می گیرد که این هم مانند عمودی به صورت آکاردئونی انجام می شود. مزیت مجموعه ما سه دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش محصولات توری پشه است. مفتتخریم تا به شما خدمت رسانی کنیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.